Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Το επικοινωνιακό σχέδιο της κυβέρνησης μέχρι τις (δημοτικές ή άλλες) εκλογές

Από antinews
Η οικονομία είναι η βάση και η πολιτική το εποικοδόμημα…
Αφού λοιπόν είδαμε τι σημαίνει, σε οικονομικούς όρους, η πρόταση εξαγοράς που κατέθεσε η Τράπεζα Πειραιώς, ας… αποκαλύψουμε συνοπτικά πως εντάσσεται στο πολιτικό σχέδιο και στο επικοινωνιακό παιχνίδι της κυβέρνησης.
Όπως έχει γράψει εύστοχα πριν από λίγες μέρες το Antinews «στήνεται ένα ολόκληρο σκηνικό εκλογών». Η είδηση λοιπόν σήμερα είναι ότι ανεξαρτήτως εάν θα γίνουν οι εκλογές το σκηνικό στήνεται και εκεί έχουν αναλάβει εργολαβία μια σειρά από γρανάζια του συστήματος. Εξάλλου εκλογές θα έχουμε ούτως ή άλλως εκλογές Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ειδικά στο κομμάτι της Περιφέρειας θα εκλεγούν μικροί κυβερνήτες ..
4+1 σημεία-κλειδιά:
1. Θετικά Δημοσιεύματα: Αναμένεται μπαράζ θετικών δημοσιευμάτων για το έργο του … Μνημονίου καθώς και την επίτευξη των στόχων του. Μια πρώτη γεύση πήραμε από τη χθεσινή διαρροή – συνεργασία Κυβέρνησης – ΔΟΛ – ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, όπως αποτυπώνεται στα δύο πανομοιότυπα κύρια άρθρα τους, που …προπαγανδίζουν την αναγκαιότητα συγχωνεύσεων των Τραπεζών. Λίγες ώρες μετά ο κ. Σάλλας υπέβαλε την γνωστή πρότασή του.
2. Οι αριθμοίβγαίνουν: Φορείς, Επικοινωνιολόγοι, Οικονομολόγοι, Ακαδημαϊκοί, και Αναλυτές, που κουβαλούν στη πλάτη τους το PR του Μνημονίου θα διατυμπανίζουν δεξιά και αριστερά πως η κυβέρνηση είναι μέσα στους στόχους της. Έχοντας εισπράξει τα συγχαρητήρια των «Τοποτηρητών» η κυβέρνηση θα κάνει λόγο για την «πολλαπλασιαστική αξία των μέτρων» που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη και θα βγάλει τη χώρα από τον κύκλο της ύφεσης.
3. Το διάγγελμα της ΔΕΘ: Στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου, σε μία χρονικά κρίσιμη περίοδο για τη χώρα, η επικοινωνιακή τακτική της κυβέρνησης θα ενταθεί ενόψει ΔΕΘ. Στη συνέντευξη Τύπου του Πρωθυπουργού, που θα λάβει τη μορφή διαγγέλματος, θα εξαγγελθούν διαρθρωτικές αλλαγές, μεταρρυθμίσεις, αποκρατικοποιήσεις, ενώ με κάθε …επισημότητα θα ανακοινωθεί πως «το σχέδιο προχωρά και η χώρα βγαίνει από τη φάση της ύφεσης».
4. Η κάνουλα των τραπεζών: Όλως τυχαίως οι τράπεζες, λίγες μέρες μετά τις εξαγγελίες του Παπανδρέου, θα ανοίξουν μερικώς τη κάνουλα των δανείων και το χρήμα θα έρθει ως φάρμακο στην καταπονημένη αγορά, και ως υπνωτικό στη συνείδηση του κόσμου.
5. Ανάσα στον Τύπο: Τα δάνεια θα καταλήξουν κατά κύριο λόγο στα διψασμένα ταμεία των μεγάλων εκδοτικών συγκροτημάτων, που μέχρι τότε θα έχουν φροντίσει να «ξεφορτωθούν» το φθηνό και ευέλικτο δυναμικό τους. Το ντεμαράζ των επαινετικών δημοσιευμάτων, και αποθεωτικών ρεπορτάζ, θα συνεχιστεί μέχρι τις δημοτικές εκλογές…

Σε κάθε περίπτωση το πολιτικό μάρκετινγκ τελειώνει εκεί που ο απλός κόσμος αισθάνεται ανήμπορος να συμμετάσχει στη διοίκηση της ζωής του…
Και όσα Storytelling και να του φτιάξεις, όσα παραμύθια και να του διηγηθείς, η πλαστή ευμάρεια πλέον δε μπορεί να αποτελέσει το αποκούμπι κανενός.
Φυσικά στο παζλ μπαίνει και ο παράγοντας «επικοινωνιακή τακτική της ΝΔ», αλλά εκεί νομίζω ότι έχουν πάει νοερά για μπάνια, παρά τις εντολές Σαμαρά
Σ&Β