Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Παπαχρήστο τουλάχιστον “αυτό το νούμερο” δεν το πληρώνει ο πολίτης. Εσένα, γιατί έχω την αίσθηση ότι σε πληρώνω;

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Σεπτεμβρίου 13, 2010

Ο Παπαχρήστος αποκάλεσε “νούμερο της κοινωνίας” και καραγκιόζη τον γιατρό Στέργιο Πραπαβέση.

Δικαίωμα του καθενός Παπαχρήστο να είναι νούμερο και καραγκιόζης εφ’ όσον δεν το κάνει ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ. Τα λεφτά του πολίτη δηλαδή. Μαγκιά του να είναι νούμερο, Νίντζα, μπρέικντανς ή οτιδήποτε εφ’ όσον εγώ δεν τον πληρώνω.

Και δεν θα σου πω για το νούμερο τον πρωθυπουργό που μου στοιχίζει δισεκατομύρια με το να κάνει το Νουρέγιεφ στον Δομένικο ή τον Τζώνυ Βαισμίλερ στην Πάρο με το κανό και τα ποδήλατα. Ούτε για νούμερα όπως ο Σιώπα που τα πληρώνω εγώ από την δικιά μου, ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗ τσέπη.

Θα σου πω για εσένα που είσαι βασικό νούμερο των δελτίων ειδήσεων και πασίγνωστος μαϊντανός. Μπορείς κύριε Παπαχρήστο να κοιτάξεις τον ισολογισμό της επιχείρησης από την οποία αμοίβεσαι; Εκτός από τα κατακόκκινα νούμερα στην κάτω γραμμή και τις μαζικές απολύσεις, θα ήθελα να μου πεις ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.

Επίσης, θα ήθελα να μου εξηγήσεις ΠΩΣ διάολο γίνεται ένας οργανισμός με τέτοια αποτελέσματα να σε έχει εσένα στα ώπα – ώπα με αυτά τα μεγέθη αποδοχών. Εάν είχες την ελάχιστη αίσθηση της αγοράς κύριε Παπαχρήστο, μήπως θα προβληματιζόσουν για την προέλευση αυτών των χρημάτων; Σε ποιά ιδιωτική επιχείρηση στην Ελλάδα χωρίς δοσοληψίες με το κράτος ένας υπάλληλος ή στέλεχος θα αμοιβόταν με κολοσσιαία ποσά όταν οι μέτοχοι παίρνουν “από τα τρία το μακρύτερο”;

Μόνο στις ΔΕΚΟ, σε κάτι ΟΤΕ και ΟΠΑΠ και φυσικά στην επιχείρηση που εργάζεσαι κύριε Παπαχρήστο. Όσο για τα νούμερα, άσε αυτόν που έχει γνώση να κρίνει ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ στην συγκεκριμένη περίπτωση. Που λέει και το τραγούδι:

Let him who hath understanding / Reckon the number of the beast / for it is a journalist number.

(Διαβάστε τι γράφει και το nonews που μόνο “φιλικό” δεν είναι) Ο Παπαχρήστος, αφού είχε αυτή την άποψη για τον Πραπαβέση (νούμερο της κοινωνίας, Καραγκιόζης, γελοίος) γιατί δέχτηκε να πάρει μέρος στην εκπομπή που ασχέτως των εξελίξεων (τον κόψαν στον αέρα) ο παπουτσοβόλος ήταν διακεκριμένος προσκεκλημένος της; Και κυρίως, γιατί, αφού είχε αυτή την άποψη γι’ αυτόν, δέχτηκε να τον κάνει συνομιλητή του.

Ο προπηλακισμός από τον Παπαχρήστο -απ’ ότι βλέπουμε κι από τα e-mail που μας στέλνετε- μάλλον ωφέλησε το… “νούμερο της κοινωνίας”.