Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Ε.Σ.Υ. και..ΕΓΩ......


Ε.Σ.Υ. και..ΕΓΩ

ΕΣΥ ήσουν κ.Λοβέρδο που κόμπαζες για την εξυγίανση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.. ΕΣΥ ήσουν αυτός που προέβαλε τον εαυτόν του καθημερινά,στα κανάλια τάζοντας...

...θεραπευτικούς παραδείσους και δωρεάν περιθάλψεις στους αναξιοπαθούντες...

ΕΣΥ ήσουν αυτός που που με το αλάνθαστο σύστημα σου και τις ευλογίες του κόμματος σου κλείσατε νοσοκομεία και θεραπευτικές μονάδες και απολύσατε νοσηλευτικό προσωπικό...

ΕΣΥ είσαι αυτός που μαζί με τον πρώην αρχηγό σου Γ.Παπανδρέου τον νυν Ε.Βενιζέλο αλλά και τα άλλα ανίκανα ανδρείκελα της Ν.Δημοκρατίας, υποταχθήκατε στις ορέξεις της Τρόικας και των μεγαλοτοκογλύφων παίζοντας μέχρι και τώρα αυτή την ύστατη στιγμή με την υγεία των άμοιρων καρκινοπαθών ασθενών...και άλλων αναξιοπαθούντων....

Αλλά ΕΓΩ..τι μπορεί να είμαι ΕΓΩ μπρος σε αυτό το μεγαλείο της αναισθησίας σας;...
Ίσως να είμαι και ΕΓΩ ένας ΑΣΘΕΝΗΣ ένα δικό σας ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ και αυτές να είναι και οι τελευταίες μου λέξεις που πρέπει όμως να σας τις πω...


ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ...Η ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΛΑΚΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ...

ΓΙΑΥΤΌ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΤΕ..!!

http://pwssekatanthsanellada.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html