Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Nικολόπουλος εγκαλεί Κεδίκογλου και ζητά δικαστικά την διωξή του! (βίντεο)



ΕΓΚΛΗΣΗ
(Δια του τύπου τελούμενο έγκλημα)
Νικόλαου Νικολόπουλου του Ιωάννη και της Αφροδίτης, βουλευτή Αχαΐας και τέως Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, κατοίκου Πατρών (Μιαούλη αρ. 48) 
ΚΑΤΑ
Σίμου Κεδίκογλου του Βασιλείου, Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Υφυπουργού και Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου της Νέας Δημοκρατίας, κατοίκου Ευβοίας (Νεοφύτου αρ. 48Γ- Χαλκίδα)

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜ/ΚΩΝ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
(Δια του κ. Εισαγγελέα Πλημ/κών Πατρών)
.-.-.-.-.-.-.-.

1. Είμαι μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου...
πλέον της εικοσαετίας, εκλεγμένος για πρώτη φορά το έτος 1989, ενώ η παρουσία μου στα κοινά χρονολογείται από το έτος 1986 όταν εκλέχτηκα πρώτος σε σειρά προτίμησης δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Πατρών, το δε έτος 1990 ήμουν υποψήφιος Δήμαρχος Πατρέων, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Το Μέλλον της Πάτρας».  
2. Παντρεμένος με την Αναστασία Μανωλοπούλου, πατέρας τεσσάρων (4) ανηλίκων τέκνων, με 25ετή πλέον παρουσία στην πολιτική ζωή και στα κοινά αυτού του τόπου, πάντα προσπαθούσα για το καλό της χώρας μου και των συμπολιτών μου, βάζοντας πάνω από όλα το  συμφέρον της Ελλάδας χωρίς ποτέ να προτάξω το προσωπικό μου συμφέρον, αδιαφορώντας για τυχόν πολιτικό κόστος που θα είχαν οι επιλογές μου.
3. Από το 1974 ιδρυτικό μέλος της Νέας Δημοκρατίας, εκλεγείς από τότε μέχρι σήμερα σχεδόν σε όλα τα όργανα του κόμματος, έως και το Πολιτικό Συμβούλιο που είναι το ανώτατο καταστατικό όργανο της κεντροδεξιάς παράταξης.
4. Το χρονικό διάστημα πριν από την πρόσφατη διπλή εκλογική αναμέτρηση της 6ης Μαΐου και της 17ης Ιουνίου 2012 για τις Βουλευτικές Εκλογές, ήμουν Τομεάρχης Εργασίας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης της Νέας Δημοκρατίας, και ένας εκ των βασικών συντακτών του κυβερνητικού προγράμματος της ΝΔ καταβάλλοντας υπεράνθρωπες προσπάθειες ρύθμισης των σοβαρών θεμάτων που έχουν προκύψει εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, στον εργασιακό και τον ασφαλιστικό τομέα, ενώ μετά τις εκλογές ορκίστηκα Υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, με κύριο μέλημα και πρωταρχικό σκοπό την υλοποίηση των προεκλογικών και προγραμματικών δεσμεύσεων της παράταξης και εμού προσωπικά προς τους κοινωνικούς μας φορείς και προς τους συμπολίτες μας, για ένα καλύτερο αύριο.
5. Επειδή πολύ σύντομα αντιλήφθηκα ότι δεν πρόκειται να τηρηθούν οι δεσμεύσεις μου προς τους συμπολίτες μου για επαναδιαπραγμάτευση με την ΤΡΟΪΚΑ, των όρων και συμφωνιών του μνημονίου στα εργασιακά, ασφαλιστικά και προνοιακά ζητήματα, αφού όταν και εφ’ όσον λάβει χώρα θα είναι άνευ αντικειμένου, αντίθετα η τρικομματική κυβέρνηση προχωρά στην άμεση υλοποίηση αυτών, που συνεπάγεται μειώσεις μισθών, συντάξεων, κοινωνικών επιδομάτων εφάπαξ κ.λ.π, έλαβα την οδυνηρή για το πρόσωπό μου και ενδεχομένως και την πολιτική μου υπόσταση απόφαση και αμέσως μετά την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης προς την Κυβέρνηση Συνεργασίας, παραιτήθηκα από την θέση μου ως Υφυπουργού, εξηγώντας άμεσα και με ειλικρίνεια τους λόγους αυτής της παραίτησης, παραμένοντας πιστός  στις δεσμεύσεις μου και πάντα έτοιμος να προσφέρω από οποιαδήποτε θέση στον τόπο μου. Σημειώνω ότι σήμερα, δυστυχώς επιβεβαιώνονται οι φόβοι μου για απουσία πολιτικής πρόθεσης επαναδιαπραγμάτευσης των όρων και συμφωνιών του μνημονίου, αντίθετα ήδη η τρικομματική κυβέρνηση προχωρά σε νέα επώδυνα μέτρα μείωσης μισθών, συντάξεων και επιβαρύνει εκ νέου τον προϋπολογισμό των νοικοκυριών.
6. Μετά την παραίτησή μου από την άνω κυβερνητική θέση η οποία έλαβε χώρα την 9η Ιουλίου του έτους 2012, δέχθηκα ενορχηστρωμένη και αήθη συκοφαντική επίθεση από μερίδα του τύπου και από συγκεκριμένες «ενημερωτικές» ιστοσελίδες (site και blog). Εκτός των ανωτέρω, στην συνεχιζόμενη συκοφάντησή μου και στην προσπάθεια απαξίωσης της προσωπικής και πολιτικής μου υποστάσεως συνέβαλε και ο εγκαλούμενος.
7. Ειδικότερα, ο εγκαλούμενος, Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος αυτής, καλεσμένος την 13η Ιουλίου του έτους 2012 στην καθημερινή πρωινή εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», των δημοσιογράφων κ. Καμπουράκη και κ. Οικονομέα, η οποία προβάλλεται από τον Πανελλαδικής εμβέλειας  τηλεοπτικό σταθμό Mega Chanel, δήλωσε τα ακόλουθα αναφερόμενος στο πρόσωπό μου και στην παραίτησή μου : «Είναι πρωτοφανές να σε παίρνει τηλέφωνο και να σου λέει σε παρακαλώ, μην γίνουν επιθέσεις στην ιδιωτική μου ζωή και να του απαντάς ότι για εμάς είναι τελειωμένη υπόθεση αν δεν δώσεις συνέχεια δεν θα δώσουμε δεν έχουμε κανένα σκοπό να ασχοληθούμε εμείς μαζί σου και την επόμενη ημέρα να ξανακάνει την επίθεση που έκανε, μπορείτε εσείς να το εξηγήσετε αυτό, δηλαδή πέραν της ιατρικής εξηγήσεως δεν μπορώ να φανταστώ τι άλλη εξήγηση υπάρχει»
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν με λέει τρελό, δεν το αρνήθηκε και απάντησε :
«Δεν ξέρω σας είπα έχετε μία ανακολουθία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις».
Στην συνέχεια δημοσιογράφος αναφέρθηκε σε δηλώσεις μου ότι εξ αιτίας της παραιτήσεώς μου τέθηκε το θέμα της επαναδιαπραγμάτευσης, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος να βάλει τα γέλια σαρκαστικά για να λάβει την εξής απάντηση από τον δημοσιογράφο : «Όμως για να μην γελάτε σαρκαστικά που μπορεί να έχετε δίκιο, πρέπει να πούμε ότι ο κ. Νικολόπουολος δεν ήταν χθεσινός, τον ξέρατε και τον κάνατε υπουργό. Θέλω να πω ας πούμε ότι υπάρχει και αυτή η διάσταση».
Με αποτέλεσμα ο εγκαλούμενος να δηλώσει τα ακόλουθα : «Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθαινε κανείς το τι έλεγε και τι παρακαλούσε πριν τον σχηματισμό της κυβέρνησης ο κ. Νικολόπουλος  και τι διαβεβαιώσεις έδινε».
8. Με τις άνω δηλώσεις του ο εγκαλούμενος ισχυρίστηκε ότι πέραν της ιατρικής εξηγήσεως δεν μπορεί να φανταστεί τι άλλη εξήγηση υπάρχει για την συμπεριφορά μου, συκοφαντώντας με και εμφανίζοντας με ως άτομο του οποίου η συμπεριφορά χρήζει ιατρικής γνωματεύσεως για να εξηγηθεί και υπονοώντας εμφανώς ότι είμαι μία προβληματική προσωπικότητα που έχει ανάγκη ιατρικής παρακολουθήσεως, ότι δεν επικοινωνώ με το περιβάλλον και με τα άτομα που είναι γύρω μου, έχοντας προβλήματα ψυχολογικής φύσεως που φυσικά με εμποδίζουν να συμπεριφέρομαι φυσιολογικά, ενώ στην φυσιολογική για τον χαρακτηρισμό του ερώτηση του δημοσιογράφου αν με λέει τρελό, δεν το αρνήθηκε.  Στις ανωτέρω συκοφαντίες, προχώρησε ο εγκαλούμενος παρά το γεγονός ότι γνώριζε επ’ ακριβώς τους λόγους παραιτήσεώς μου, πλην όμως προσπάθησε να αποσείσει τις ευθύνες της Κυβερνήσεως και των προεκλογικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας για επαναδιαπραγμάτευση των όρων και συμφωνιών με τους δανειστές μας, επαναδιαπραγμάτευση η οποία τελικά δεν έλαβε ποτέ χώρα, χαρακτηρίζοντάς με τρελό.
9. Η ανωτέρω δήλωση είναι συκοφαντική, το γεγονός δε αυτό ήταν σε γνώση του εγκαλούμενου, ο οποίος πάραυτα έκανε την συγκεκριμένη δήλωση με αποτέλεσμα εκτός του άνω μέσου (Τηλεοπτικού Σταθμού), αυτή να αναμεταδοθεί από δεκάδες άλλους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, όπως επίσης και από εκατοντάδες site και Blog στο διαδίκτυο.Τους ανωτέρω ψευδείς και συκοφαντικούς ισχυρισμούς διέδωσε σε βάρος μου ο εγκαλούμενος γνωρίζοντας ότι αυτά που ισχυρίζεται είναι ψευδέστατα, πάραυτα προχώρησε στην άνω δήλωση με μοναδικό σκοπό και στόχο, να υποβαθμίσει τον λόγο της παραίτησής μου από την θέση του υφυπουργού, αποδίδοντάς αυτόν, στην κατά αυτόν προβληματική από άποψη ψυχολογικής και συναισθηματικής σταθερότητας προσωπικότητά μου και φυσικά όχι στους αληθινούς λόγους της παραιτήσεώς μου, έχοντας προφανώς ως σκοπό και στόχο την αποδόμηση της προσωπικότητάς μου με συκοφαντίες.
10. Εκτός των εκατοντάδων ιστοσελίδων που δημοσίευσαν τις άνω δηλώσεις του εγκαλουμένου αναφέρω τις ακόλουθες με ημερομηνία 13-7-2012:
Ιστοσελίδα Real.gr με τίτλο «Σκληρές κουβέντες Κεδίκογλου για Νικολόπουλο»
Ιστοσελίδα Inews και τίτλο «Σκληρές κουβέντες Κεδίκογλου για Νικολόπουλο»
Ιστοσελίδα Star.gr και τίτλο «Χρήζει ιατρικής εξέτασης ο Νικολόπουλος», ενώ όλες παραπέμπουν και στην εκπομπή που έλαβαν χώρα οι σχετικές δηλώσεις.
Έτσι με τις δηλώσεις του εγκαλούμενου εθίγη σφόδρα η τιμή, η υπόληψη, η αξιοπρέπεια, η εντιμότητα, το ήθος και η προσωπικότητά μου από τις παραπάνω ενέργειες του εγκαλούμενου, ο οποίος κινούμενος από ταπεινά κίνητρα, εμπάθεια και φθόνο βάλλει εναντίον μου.
Επειδή οι πράξεις του ανωτέρω προβλέπονται και τιμωρούνται από τον Νόμο.
Για τους λόγους αυτούς
Και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου.
Αιτούμαι
Την ποινική δίωξη του ανωτέρω. Δηλώνω δε ότι παρίσταμαι κατά αυτού ως πολιτικώς ενάγων και για ποσό ευρώ τριάντα (30,00) για χρηματική μου ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης την οποία υπέστην από τα ανωτέρω αδικήματα, επιφυλασσόμενος διεκδικήσεως υπέρτερου χρηματικού ποσού για την αυτή αιτία, ενώπιον των αρμοδίων πολιτικών δικαστηρίων.
Αντίκλητό μου και πληρεξούσια δικηγόρο μου ορίζω την ………………………………….., κάτοικο Χαλκίδας (………………………………..)
Συνημμένα :
Αντίγραφα όλων των ανωτέρω δημοσιευμάτων που επικαλούμαι από το διαδίκτυο και συγκεκριμένα τα με ημερομηνία 13-7-2012 δημοσιεύματα της :
Ιστοσελίδας Real.gr με τίτλο «Σκληρές κουβέντες Κεδίκογλου για Νικολόπουλο»
Ιστοσελίδας Inews και τίτλο «Σκληρές κουβέντες Κεδίκογλου για Νικολόπουλο»
Ιστοσελίδας Star.gr και τίτλο «Χρήζει ιατρικής εξέτασης ο Νικολόπουλος», ενώ όλες παραπέμπουν και στην εκπομπή που έλαβαν χώρα οι σχετικές δηλώσεις.
Αιτούμαι επισήμου αντιγράφου της παρούσης.
Μάρτυρες προτείνω τους :
1. Λένα Καλεντζιώτη -  Θωμά του Ανδρέα, κατοίκου Πατρών (Βύρωνος αρ. 54) τηλ. 2610315871,
2. Αναστασία Μανωλοπούλου του Ανδρέα, κατοίκου Πατρών (Πατρών Κλάους και Σεφέρη αρ. 135), τηλ. 2610 643150, 6932521111
Πάτρα, 8 Οκτωβρίου 2012
Ο Εγκαλών