Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Ατάκες για γέλιο (…με τα χάλια μας)


Η “δίαιτα από Δευτέρα” είναι κινητή εορτή

Πόσο μου την σπάει όταν μιλάνε ενώ διακόπτω…

Δε θέλω να σας τρομάξω,αλλά το “όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο”
δεν εγγυάται ότι ο λόγος δεν είναι ηλίθιος.

Έχετε προσέξει οτι εχουν κόψει τα αλκοτέστ? Ξέρουν οτι δεν εχουμε λεφτά για δεύτερο ποτό!

Στην τράπεζα χθες….
-”Πληρωμή ή ανάληψη” με ρωτάει ο ταμίας…
-Aνάληψη λέω, ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα, είχα 2 προτάσεις γάμου…!!


Χθες,στην Κίνα εισέβαλαν και λήστεψαν μια τράπεζα. Δόθηκε το σκίτσο των ληστών στην αστυνομία και έχουν ήδη συλληφθεί 1.173.852 ύποπτοι..
Κόπηκε για λίγο το σήμα του ΑΝΤ1 και η μάνα μου έβριζε στα τούρκικα…

Κανόνας Νο 1: Η γυναίκα έχει πάντα δίκιο.
Κανόνας Νο 2: Αν νομίζεις ότι δεν έχει, αυτοχαστουκίσου και ξαναδιάβασε τον πρώτο κανόνα…

Έχω φάει 30 Lacta…θα ‘ρθει η αγάπη στο τέλος ή θα πάω από ζάχαρο;

Με βλέπει πιπινάκι στο δρόμο. Παίρνω ύφος γόη. Οι γκρίζοι κρόταφοί μου προσθέτουν κύρος στην ήδη υπάρχουσα γοητεία μου. Πλησιάζει. Χαμογελάει. Με ρωτάει: ”Θείο έχεις ώρα?”
Το νερό δεν ξεπλένει αμαρτίες. Δοκιμάστε με τζιν η βότκα.
Πάει η άλλη 70 χρόνων και ψηφίζει οικολόγους πράσινους.
Οικολόγρια….
Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ζυγαριές στα φαρμακεία.
Για ντεπόν πας..με ηρεμιστικά φεύγεις.
Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τη φράση “κράτα τα ρέστα”.