Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΙΑΣ ΜΑΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ




Δεν πίστευα ποτέ οτι θα χρειαστεί να έρθω στην ανάγκη να σας στείλω σε ενα άψυχο υλικό την πικρία και τον διαμελισμό της ψυχής μου.......
Δεν θα σάς μιλήσω με γλυκά λόγια επειδή απευθύνομαι στον Πρωθυπουργό της Χώρας μου.Θα σας μιλήσω σαν ίσος πρός ίσο γιατί έτσι είμαστε εμείς οι Ελληνες.Δεν κρατάω τα προσχήματα,αντιδρώ και ενίσταμαι σαν πολίτης αυτής της Χώρας.
Έχω το δικαίωμα να σάς κρίνω μιάς και κυβερνάτε τη χώρα μου.Εχω το δικαίωμα να σας υπενθυμίσω οτι εκλεγήκατε για ενα σκοπό.ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ.Εχω το δικαίωμα να σας πώ οτι με απαγοητεύετε καθημερινά και παίρνετε αποφάσεις που σε λίγο θα αφανίσουν το λαό που (κυβερνάτε). 
Εχετε βάλει πολλούς ενοίκους σε αυτό το μικρό διαμέρισμα και εχει δημιουργηθεί συνοστισμός.Ο καθένας κοιτάει την πάρτι του και δεν συμφωνούν όλοι μαζί για το κοινό συμφέρον επειδή προέρχονται απο άλλα κράτη-άλλα έθιμα-άλλη κουλτούρα-άλλες θρησκευτικές πεποιθήσεις-άλλες σημαίες,άλλου χρώματος........
Από οτι λοιπόν καταλαβαίνετε η συγκατοίκηση δεν προχωράει και ο ιδιοκτήτης πρέπει και οφείλει να υπερασπιστεί το ακίνητο του!Εσείς δεν είστε ο ιδιοκτήτης,εσείς είστε ο αρχηγός των ιδιοκτητών που οταν λαβαίνετε το ηχηρό μήνυμα τους πρέπει να υπακούσετε και να αναδιοργανωθείτε.......Δεν καταλαβαίνω γιατί αφού ο λαός σας ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ δεν αλλάζετε τακτική που θα σώσει την υποληψή σας!!!!!
Οταν έχετε καλομάθει κάποιους ένοικους και τούς χαρίζατε ενοίκια και τώρα πρέπει να κάνετε έξωση είναι δύσκολο ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΛΑΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΛΟΓΟΔΟΤΕΙΤΕ.Αυτός ο λαός σας έδωσε αυτή τη θέση να διαχειριστείτε την περιουσία του και την κληρονομιά του.Αυτός ο λαός ήθελε να ενισχύσετε την κληρονομιά και (ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΣΩΤΟΣ ΥΙΟΣ) να την πουλήσετε ,γιατί αυτό δείχνει αχαριστία στους πατέρες και στις μανάδες πού με αίμα έφτιαξαν και με τσαμπουκά εκράτησαν ψηλά τα φρονήματα των Ελλήνων.
Είμαστε μια χώρα με πολύ μεγάλη Ιστορία και εσείς καλεστήκατε να την αναδείξετε ,όχι να την αφανίσετε......Αυτή η πανέμορφη μικρή χώρα με τους ιδιόμορφους αλλα ζεστούς Έλληνες είναι οτι καλύτερο υπάρχει και ΕΠΡΕΠΕ να έχετε βάλει στοίχημα να γραφτείτε στην ιστορία σαν θεμελιωτής και οχι σαν υπηρέτης ξένων συμφερόντων.
Σας προειδοποίησα οτι θά είμαι σκληρή αλλά εις το όνομα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ αυτή που εσείς ισχυρίζεστε οτι έχουμε οφείλετε να προβληματιστείτε και να αναθεωρήσετε αν δεν είναι τώρα πιά αργά....
Εύχομαι να πονέσατε ή έστω να ενοχληθήκατε όσο πονάω εγώ κάθε μέρα, οσο προβληματίζομαι για τα 3 παιδιά μου και δέν ξέρω άν θα έχω στό τέλος τη τύχη να τούς παραδόσω αυτό που παρέδωσαν σε μένα,(ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ).
Μία τρίτεκνη Μάνα