Σάββατο 25 Μαΐου 2013

ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ: "ΙΗΣΟΥΝ Η ΒΑΡΑΒΒΑΝ" ΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ;

1Νέα επιστολή από τον Βασίλη Παπαγεωργόπουλο με τίτλο "Τρεις μήνες στη φυλακή το άκρον άωτον της αδικίας". 

Συγκεκριμένα αναφέρει:  


3 μήνες στην φυλακή!

3 μήνες στα κάτεργα!   Χωρίς λόγο!   Χωρίς αιτία!

Ή μήπως υπάρχει αιτία;

Μήπως κάποιοι με στοχοποίησαν πριν από χρόνια και τελικά πέτυχαν τον στόχο τους; 
Διότι τώρα που γυρίζει το μυαλό μου πίσω και προσπαθώ να ερμηνεύσω κάποια γεγονότα, θυμάμαι ότι μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή άλλαξε απότομα η στάση ορισμένων απέναντι στο πρόσωπό μου και την Παράταξή μου! Ήταν λίγους μήνες πριν τις δημοτικές εκλογές του 2006!

Είχε διενεργήσει τότε μία εφημερίδα της πόλης μας δημοσκόπηση μέσω της εταιρείας ΑLCΟ εν όψει των εκλογών.

Εγώ ήδη ήμουν 7 χρόνια Δήμαρχος, είχα κερδίσει 2 φορές τις δημοτικές εκλογές, οι Θεσσαλονικείς με είχαν εκλέξει εκπρόσωπο τους στο Κοινοβούλιο άλλες 7 φορές (!) και φυσιολογικά έπρεπε να υπήρχε μία σχετική κόπωση του εκλογικού σώματος προς το πρόσωπό μου.

Δυστυχώς για μένα -όπως απεδείχθη αργότερα- η αγάπη των θεσσαλονικέων προς το πρόσωπό μου είχε μείνει ανεπηρέαστη παρά την πάροδο τόσων ετών.

Ή μάλλον συνεχώς μεγάλωνε!

Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης εξέπληξαν ευχάριστα ακόμη και εμένα!

1

Έγραφε η εφημερίδα της πόλης μας στο πρωτοσέλιδό της με τεράστια γράμματα:

«Ζητείται αντίπαλος».  Και από κάτω:  «Κυρίαρχος στις προτιμήσεις ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος»!

Στην πρώτη επίσης σελίδα:  «Το 55% δηλώνουν ευχαριστημένοι λιγότερο ή περισσότερο, ενώ το 53,9% θα τον ψήφιζε»! Και υπήρχαν και 8% αναποφάσιστοι….

Πρωτοφανή δηλαδή ποσοστά.

Στις εσωτερικές δε σελίδες παρουσιαζόταν έρευνα για τα πολιτικά πρόσωπα η οποία κατέληγε: «Οι θετικές γνώμες για τον Βασίλη Παπαγεωργόπουλο είναι της τάξης 62%. Ακολουθούν ο Ευάγγελος Βενιζέλος με 54%, ο Χάρης Καστανίδης με 49% κ.λ.π.»

Τι την ήθελε αυτή την δημοσκόπηση η καλή εφημερίδα;

Μετά λίγες εβδομάδες άρχισε μια ανεξήγητη για μένα μεταστροφή παραγόντων της πολιτικής και οικονομικής ζωής, παραγόντων που ήλεγχαν τα περίφημα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης!

Άρχισε μια ανεξήγητη επίθεση εναντίον μου από το μεγαλύτερο θέμα μέχρι το μικρότερο.

Όποια θέση και αν παίρναμε ως Διοίκηση του Δήμου, σε όποια ενέργεια και αν προχωρούσαμε , όποιο έργο και αν ξεκινούσαμε , οι κατηγορίες ήταν έτοιμες.

Από την υπεράσπιση του ιερού ονόματος της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ μας μέχρι την στήριξη του έργου του ΜΕΤΡΟ, από το Νέο Δημαρχείο μέχρι τον αγώνα κατά των ναρκωτικών, από την υπεράσπιση της ΔΕΘ μέχρι την στήριξη της υποθαλάσσιας, από την Σημαία της Θεσσαλονίκης μέχρι το Δίκτυο των μεγάλων Βαλκανικών πόλεων με έδρα την Θεσσαλονίκη, από την ανάπλαση όλου του παραλιακού μετώπου με Ευρωπαϊκά χρήματα μέχρι την κατασκευή 12 κτιρίων σε αντίστοιχα δημοτικά οικόπεδα για να γλυτώσουμε από τα ενοίκια κ.λ.π. κ.λ.π. η αντίδραση ήταν τεράστια.

Παρ’ όλα αυτά, παρά τις φοβερές επιθέσεις που δεχόμουν, ο Λαός της Θεσσαλονίκης με εξέλεξε και πάλι Δήμαρχό του στις εκλογές εκείνες!

Από την επόμενη όμως μέρα ξεκίνησε μια φοβερή επίθεση, σε νέα  αυτήν την φορά βάση.

Επειδή δεν μπορούσαν να μας κάνουν κριτική στο θέμα των έργων, αφού ο Δήμος είχε μεταβληθεί σε ένα απέραντο εργοτάξιο, αλλά και στο θέμα των γενικότερων υποχρεώσεων μιας δημοτικής αρχής (καθαριότητα, κοινωνική πολιτική ,πολιτισμός κ.λ.π.) άρχισαν τον πόλεμο λάσπης!

Λάσπη – λάσπη – λάσπη…..

Μια τεράστια εκστρατεία εναντίον  εμού προσωπικώς και της Παράταξής μου.

Ένας βρώμικος πόλεμος για να δημιουργηθεί «περιρρέουσα ατμόσφαιρα»…

Στόχος η προετοιμασία του εδάφους…..

Έτσι φθάσαμε στο απίστευτο σημείο 3 ακριβώς ημέρες πριν την απόφαση του Δικαστηρίου και ενώ δεν είχε κατατεθεί απολύτως τίποτε εναντίον μου, δημοσιογράφος της πόλης μας να γράφει ότι «έμπειρος δικαστής» υποστήριζε ότι « Μία υπόθεση δεν μπορείς να την αξιολογείς μόνο από τα χειροπιαστά αποδεικτικά μέσα που έχεις στα χέρια σου.  Η έρευνα είναι μια ζωντανή διαδικασία, στην οποία αξιολογείται και η ατμόσφαιρα»!…

Και λίγο παρακάτω στο ίδιο ρεπορτάζ να υπενθυμίζει ότι ο Πρόεδρος του Δικαστηρίου «αρκετές φορές κατά την διάρκεια της διαδικασίας αναφέρθηκε στην «περιρρέουσα ατμόσφαιρα»!…

Διάβαζα και δεν πίστευα στα μάτια μου,

Δηλαδή «Κολοσσαίον» τον 21ο αιώνα, αναρωτήθηκα..

Δηλαδή «Ιησουν ή Βαραββάν» τον 21ο αιώνα;

Δηλαδή να στείλουμε «μήνυμα» προς διάφορες κατευθύνσεις βάζοντας στην φυλακή έναν άνθρωπο που δεν έχει καμία σχέση με το έγκλημα;

Ήταν δυνατόν; Και όμως ήταν.

Και έτσι σήμερα συμπληρώνω 3 μήνες  στην φυλακή!

Χωρίς κανένα αποδεικτικό στοιχείο όπως παραδέχεται και η παραπάνω εφημερίδα και ενώ έχω ζητήσει 11 εν συνεχεία φορές την ψήφο των Θεσσαλονικέων και αυτοί μου την έδωσαν και τις 11 φορές απλόχερα και εγώ τους έχω υπηρετήσει με πλήρη ανιδιοτέλεια, βρίσκομαι εδώ και 3 μήνες στην φυλακή!

Κάποιοι πρέπει να έχουν φοβερές τύψεις.

Οι οποίες σε συνδυασμό με όσα θα αποκαλυφθούν το επόμενο χρονικό διάστημα θα γίνουν ακόμη μεγαλύτερες.
 http://www.agioritikovima.gr/eipan/22294-papage%CE%BFrgopoulo