Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Καλημέρα!!! ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΦΥΛΑΧΤΟ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΚΚΑΣ


Εκεί που τώρα πας.
Ποτέ σου μην ξεχνάς.
Όλα όσα είπαμε
Όσα ορκιστήκαμε.
Εκεί που τώρα πας.
Ποτέ σου μην ξεχνάς.
Πως θα σε βρουν σειρήνες
Και ξωτικά
Θα προσπαθήσουνε να σε κερδίσουν με
Κόλπα πολλά.
Θα προσπαθήσουνε να σε κερδίσουν με
Κόλπα πολλά.

Κοίτα να μη χαθείς.
Μέσα στη νύχτα
Κράτα τα λόγια μου για φυλαχτό
Και τον ασύρματο πάντα ανοιχτό.

Κοίτα να μη χαθείς.
Μέσα στη νύχτα
Κράτα τα λόγια μου για φυλαχτό
Και τον ασύρματο πάντα ανοιχτό.

Εκεί που τώρα πας
Μάθε πώς να μετράς 
Το δίκιο της καρδιάς.
Το νόμο της φωτιάς
Μάθε πώς να κρατάς.
Αυτά που ο έρωτας
Σου δωσε φεύγοντας
Να χεις μαζί
Ένα θεώρατο σπαθί αόρατο
Κι ένα κλειδί.
Ένα θεώρατο σπαθί αόρατο
Κι ένα κλειδί.


Κοίτα να μη χαθείς.
Μέσα στη νύχτα
Κράτα τα λόγια μου για φυλαχτό
Και τον ασύρματο πάντα ανοιχτό.

Κοίτα να μη χαθείς.
Μέσα στη νύχτα
Κράτα τα λόγια μου για φυλαχτό
Και τον ασύρματο πάντα ανοιχτό.