Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Πειραιώς Σεραφείμ: «Ο Σόρος θέλει να αλλοιώσει την εθνοτική µας σύνθεση»


Συνέντευξη του Μητροπολίτη Πειραιώς στον Παναγιώτη Λιάκο
 Τον αποκαλούν «φανατικό» και «ζηλωτή». Οσοι αγνοούν τις απίστευτες αγριότητες που λαµβάνουν χώρα στα ισλαµικά κράτη τον λένε και «ταλιµπάν». Είναι ευκολονόητα τα αίτια των ύβρεων που εκτοξεύονται εναντίον του θαρραλέου και νουνεχή ιεράρχη: Πιστεύει όσα λέει και δέχεται να πληρώσει το «επικοινωνιακό» αντίτιµο για την προσήλωσή του στις αρχές που δίδαξε ο Χριστός. Ο τόνος της φωνής του είναι ήρεµος. Η όψη του γαλήνια. Τα επιχειρήµατά του κινούνται από το πεδίο του δόγµατος στις επιστήµες µε χαρακτηριστική ευκολία. Είναι λόγιος. ∆εν το επιδεικνύει. Προσπαθεί να γίνεται κατανοητός απ' όλους. Τα καταφέρνει.
Ερχόµενος στον χώρο της διεξαγωγής της συνέντευξης για το θέµα του ισλαµικού τεµένους στην Αθήνα, τήρησε την καθηµερινή του συνήθεια. Τάισε τα περιστέρια της Πειραϊκής, σµήνη των οποίων είχαν µαζευτεί έξω από τα γραφεία της µητρόπολης και τον περίµεναν. Η εικόνα του σεβασµιότατου µητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείµ να ταΐζει τα περιστέρια παρέπεµψε στο Κατά Ματθαίον (6:26) µε τα «πετεινά του ουρανού» και τον ουράνιο πατέρα που τα τρέφει. Οι απόψεις του για τον κίνδυνο που συνεπάγεται η «θεσµοθέτηση του Ισλάµ από την Πολιτεία» είναι άξιες λόγου και πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν από τους υπευθύνους.
Γιατί προσφύγατε στο Συµβούλιο της Επικρατείας εναντίον της ανέγερσης τεµένους στην Αθήνα;
Το Συµβούλιο της Επικρατείας είναι το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο της χώρας µας, το οποίο έχει την αρµοδιότητα να εκδικάζει αιτήσεις ακυρώσεως κατά εκτελεστών αποφάσεων της διοικήσεως και κατά συνέπεια να κρίνει για την τυχόν αντισυνταγµατικότητα ψηφισθέντων νόµων από το ελληνικό Κοινοβούλιο. Αυτό επιτάσσει η διάκριση των εξουσιών, σ' όλα τα κράτη δικαίου. Φυσικά αυτό ισχύει και για την Ελλάδα. Προσφύγαµε στο ΣτΕ, διότι θεωρούµε ότι µε τη θεσµοθέτηση της µουσουλµανικής θρησκευτικής παραδοχής παραβιάζονται συνταγµατικές αρχές.

Θεωρείτε ότι η Πολιτεία θεσµοθετεί τη µουσουλµανική θρησκευτική παραδοχή;
Ναι. Θεωρούµε ότι θεσµοθετείται αυτή η παραδοχή, η οποία -κατά τη δική µου άποψη- είναι µια καταστροφική λατρεία. Είναι µια θρησκεία που στηρίζεται σ' έναν από τους πέντε πυλώνες της, τον λεγόµενο θρησκευτικό πόλεµο, το τζιχάντ. Αυτό αναφέρεται σε πολλές σούρες του Κορανίου. Οπως, για παράδειγµα, ότι η υποταγή στον Θεό, το «µουσλίµ», αποδεικνύεται µε τον θάνατο και τη δολοφονία των απίστων. Αυτό, κατά την ταπεινή µου γνώµη, έρχεται σε αντίθεση µε το άρθρο 13 του Συντάγµατος που λέει ότι στην Ελλάδα κάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη να ασκεί ακώλυτα τη λατρεία της, εκτός από εκείνες που αντίκεινται στη δηµόσια τάξη και στα χρηστά ήθη. Θεωρώ ότι το Ισλάµ έχει αυτά τα στοιχεία της αντικοινωνικότητας και της καταστροφικής λατρείας. Αυτή η θρησκεία είναι ψευδής και ανθρωποκατασκευασµένη. Στην πραγµατικότητα είναι ένα πολιτικοστρατιωτικό σύστηµα επιβολής, που ανάγεται σε κάποιον δήθεν θεό. Βέβαια είναι ασύµβατη µε τη λογική.

Για ποιον λόγο το λέτε αυτό;
Θα τρελαθούµε, αν πιστέψουµε ότι ένας Θεός που δηµιουργεί τρισεκατοµµύρια γαλαξίες εκ του µηδενός, µε την αρµονία, τη σύνθεση, την πολυπλοκότητα που έχει το σύµπαν, δίδει εντολές να φονεύουν ανυποψίαστους και αθώους ανθρώπους στο όνοµά του. Αυτό είναι παράκρουσις και ανισορροπία.

Η προσφυγή σας έχει τεθεί σε κρίση στην Ολοµέλεια ή σε τµήµα του ΣτΕ;
Λόγω µείζονος σηµασίας, η προσφυγή µας παραπέµφθηκε στην Ολοµέλεια. Εξεδικάσθη ήδη ενώπιον της Ολοµελείας και αναµένεται η έκδοσις της αποφάσεως, µέσα στο καλοκαίρι ή µετά την πάροδο του θέρους. Η δική µας θέση είναι ότι αυτός ο νόµος παραβιάζει κατάφωρα το Σύνταγµα και τις αρχές της ισότητας, της αναλογικότητας και των περιβαλλοντικών προβλέψεων. Υπενθυµίζω ότι η ελληνική Πολιτεία στηρίζεται µεν στην αρχή της ανεξιθρησκίας, αλλά δεν αποτελεί ουδετερόθρησκη Πολιτεία δηλ. ένα λαϊκό κράτος. Οπως όλοι γνωρίζουµε, το Σύνταγµα αναγνωρίζει ως επικρατούσα θρησκεία την Ορθόδοξη Εκκλησία. Παρά τούτο, το κράτος ποτέ δεν ίδρυσε µε νόµο ούτε χρηµατοδότησε ανέγερση ορθοδόξου ναού ή οποιουδήποτε άλλου χώρου λατρείας άλλης θρησκείας. Εκεί βρίσκεται, λοιπόν, ένα από τα επίκεντρα του προβλήµατος. Η δηµιουργία µουσουλµανικού τεµένους µε νόµο και χρηµατοδότηση του κράτους παραβιάζει το Σύνταγµα και θέτει σε προνοµιακή θέση τη µουσουλµανική θρησκεία. Καλό είναι να γνωρίζουµε ότι η δογµατική πίστη του µουσουλµανισµού αρνείται τον Τριαδικό Θεό, µε το όνοµα του οποίου αρχίζει το Σύνταγµα της πατρίδας µας.

Ποιο θα είναι το αποτέλεσµα της προώθησης αυτής της πολιτικής;
Θα δηµιουργηθεί ένα de facto και ένα de jure προηγούµενο, µε το οποίο η Πολιτεία θα ενστερνιστεί την αρχή της πολυπολιτισµικότητας και -ως συνέπεια- την αρχή της ουδετεροθρήσκου Πολιτείας µε γκρέµισµα και ξήλωµα της ελληνοχριστιανικής ιδιοπροσωπίας, την οποία το Σύνταγµα κατοχυρώνει µέχρι τώρα. Αυτός είναι, κατά τη γνώµη µας, ο σχεδιασµός. Αυτές είναι οι ντιρεκτίβες του διεθνιστικού παράγοντα. Επικαλούµαι και τις... άοκνες προσπάθειες του κ. Σόρος, ο οποίος θέλει να στηρίξει τους λαθροµετανάστες της Ελλάδος, φυσικά όχι επειδή τον έπιασε ο πόνος για την ανθρώπινη δυστυχία. Θα µπορούσε να τους στηρίξει στις πατρίδες τους ο κ. Σόρος. Αρα ο κ. Σόρος και οι... πίσω αυτού κρυπτόµενοι, µια και είναι ένας διατάκτης, ένας υπεργολάβος, θέλουν να επιτύχουν εκείνο που δεν πέτυχε ο Ιµπραήµ Πασάς. Να αλλάξει την εθνοτική σύνθεσή µας και µε τη δηµογραφική αλλοίωση να επιφέρει αυτό που λέµε πολυπολιτισµικότητα. Να πάψει να υπάρχει γένος των Ελλήνων. Με τη θρησκεία, την Ιστορία, τη γλώσσα και τις παραδόσεις. Αυτό επιτυγχάνεται µε τη θεσµοθέτηση του Ισλάµ. Επίσης σηµειώνω ότι αυτή η θρησκευτική παραδοχή επί 400 χρόνια µάς... προσέφερε ποταµούς αιµάτων, αγίους και νεοµάρτυρες. Προσβάλλει την ουσία της υπάρξεως αυτού του τόπου.

Είστε αντίθετος µε τη θεσµοθέτηση του Ισλάµ και όχι µε την ανέγερση του τεµένους;
Αν οι µουσουλµάνοι συνάνθρωποί µας προσέφευγαν στην ελληνική Πολιτεία και έπαιρναν άδεια ανεγέρσεως ενός χώρου λατρείας, δεν θα µπορούσα να έχω αντίρρηση διότι σέβοµαι κάθε συνάνθρωπό µου. Αντίθετα, όµως, εδώ έχουµε µια πλεονεκτική θέση του Ισλάµ! ∆ηµιουργείται και Νοµικό Πρόσωπο ∆ηµοσίου ∆ικαίου, του οποίου ο θρησκευτικός λειτουργός γίνεται και λειτουργός του κράτους. Με αυτήν την παράνοµη και αντισυνταγµατική συµπεριφορά της κυβέρνησης θα έπρεπε το κράτος να χρηµατοδοτήσει και την κατασκευή ναού των αντιτριαδιστών µορµόνων, των µαρτύρων του Ιεχωβά, των σιχ και άλλων.


«Εσκεµµένη η βιασύνη για τη δηµοπράτηση»

Αφού εκκρεµεί η υπόθεση στο Συµβούλιο της Επικρατείας, γιατί έσπευσαν να δηµοπρατήσουν το έργο;
Φαίνεται ότι θέλουν να στείλουν ένα µήνυµα και προς το Συµβούλιο της Επικρατείας: «Οποια και αν είναι η άποψή σας, εµείς θα προχωρήσουµε, µε τον α ή β τρόπο». Αυτό είναι ο «σεβασµός» στη δηµοκρατία από την εκτελεστική εξουσία. Αυτή είναι η εθελόδουλη συµπεριφορά στα κελεύσµατα των διεθνών κέντρων.

Στους πολιτικούς που υπογρ άφουν τον σχετικό νόµο και προωθούν την εφαρµογή του τι θα συνιστούσατε;
Να δουν την τύχη του κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος ήταν ο «τσάρος» της Οικονοµίας, ησπάζετο την κ. Μέρκελ και την κ. Λαγκάρντ, µπαινόβγαινε στα ανώτατα fora και σήµερα είναι υπόδικος για το Ειδικό ∆ικαστήριο και ένας άνθρωπος, τον οποίο όλοι, δυστυχώς, απεχθάνονται. Λέω «δυστυχώς» επειδή ως πρόσωπο µου είναι συµπαθής.

 Εφημερίδα "δημοκρατία"
http://trelogiannis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_1618.html