Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Τι εισηγείται ο Ψωμιάδης στον Παπαμιμίκο για την Ν.Δ. της επόμενης μέρας…


1503082-thumb-large
Επιστολή στο νέο γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας Ανδρέα Παπαμιμίκο έστειλε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης. Στην επιστολή του ο κ. Ψωμιάδης αφού συγχαίρει τον κ. Παπαμιμίκο για την εκλογή του, τον καλεί να προωθήσει αλλαγές και βελτιώσεις στην οργανωτική δομή του κόμματος, κινήσεις οι οποίες «θα συμβάλουν τα μέγιστα στο άλμα που επιχειρεί η παράταξη προς τα εμπρός».
Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης κάνει ιδιαίτερη αναφορά στα άρθρα του καταστατικού του κόμματος που δεν του επέτρεψαν να συμμετάσχει στις πρόσφατες εσωκομματικές διαδικασίες και τονίζει πως είναι ανάγκη «να τροποποιηθούν οι υφιστάμενοι κανόνες εσωτερικής λειτουργίας της ΝΔ».
«Αξιότιμε κ. Παπαμιμίκο,
Εν πρώτοις επιτρέψτε μου να σας συγχαρώ και γραπτώς για την εκλογή σας στη νευραλγική θέση του Γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας. Η αξιοποίηση νέων προσώπων με φρέσκες ιδέες, αντιλήψεις και νοοτροπίες εξυπηρετεί σε απόλυτο βαθμό τον κοινό μας στόχο, την κοινή μας αγωνία, για την επανένωση της Κεντροδεξιάς, τη συγκρότηση ενός ισχυρού, πατριωτικού, κεντροδεξιού, λαϊκού τόξου, με ηγέτη τον Αντώνη Σαμαρά.
Κύριε Γραμματέα,
Είμαι της άποψης, πως στη νέα σελίδα που γυρίζει στην οργανωτική δομή της ΝΔ απαιτούνται αλλαγές και βελτιώσεις που θα συμβάλουν τα μέγιστα στο άλμα που επιχειρεί η παράταξη προς τα εμπρός.
Για παράδειγμα, στις πρόσφατες εσωκομματικές εκλογικές διαδικασίες, στα πλαίσια του 9ου Συνεδρίου του κόμματός μας, της Νέας Δημοκρατίας, μου έγινε γνωστό ότι σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες που διέπουν τη λειτουργία του κόμματος δεν θα μπορούσα να ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα, όπως όλοι οι λοιποί σύνεδροι.
Ο λόγος, όπως μου εξηγήθηκε, ήταν ότι υπήρχε κώλυμα καθώς, αν και εκλεγμένος Νομάρχης και Περιφερειάρχης με την καθολική πλειοψηφία του εκλογικού σώματος, η καταδικαστική σε βάρος μου απόφαση, μου στερούσε το αυτονόητο δικαίωμά μου να υπάρξω εκλέκτορας, ψηφίζοντας συναδέλφους και συναγωνιστές για τα διάφορα όργανα.
Πειθάρχησα αμέσως, αν και σηκώνω στις πλάτες μου το βάρος όχι μόνο του 52% του λαού της Κεντρικής Μακεδονίας που με ψήφισε, αλλά και το βάρος όλων των ψηφοφόρων της Νέας Δημοκρατίας που αγκάλιασαν τον κοινό αγώνα που κάναμε με τον Πρόεδρο του κόμματος μας Αντώνη Σαμαρά στην προεκλογική εκστρατεία του 2012.
Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να μη διατυπώσω εγγράφως την – έστω και ελάχιστη – πικρία που μου μένει, όταν διαπιστώνω ότι οι ίδιοι κανόνες λειτουργίας που διέπουν το κόμμα μας δεν προβλέπουν κάτι αντίστοιχο για όσους μπορεί να αποχώρησαν από τη Ν.Δ., “πληγώνοντας” με σκληρές δηλώσεις το κόμμα, τον Πρόεδρο και τα μέλη του, και στη συνέχεια επέστρεψαν τους τελευταίους μήνες, αντιλαμβανόμενοι το λανθασμένο της επιλογής τους. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση της εκλογικής μας βάσης, των φίλων και μελών μας, ηθική καταδίκη πολύ σφοδρότερη από μία δικαστική απόφαση.
Όσο αφορά στο πρόσωπο μου, επιτρέψτε μου να σας πω πως έχω προτάξει πολλές φορές τα στήθη μου, έδωσα αγώνες, 32 χρόνια έφερνα και φέρνω νίκες, είμαι πολύ περισσότερο Νέα Δημοκρατία από πολλούς… ουρανοκατέβατους.
Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας, σας καλώ να εξετάσετε τα ανωτέρω, διαμορφώνοντας την κατάλληλη πρόταση, ώστε να τροποποιηθούν οι υφιστάμενοι κανόνες εσωτερικής λειτουργίας του κόμματός μας, αποκαθιστώντας την άδικη αντιμετώπιση απέναντι σε μέλη που έχουν δώσει όλο τους το “είναι” για τη Νέα Δημοκρατία και τους αγώνες της».