Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

O Bενιζέλος «αδειάζει» τον Παπανδρέου: Αναγκάστηκα εγώ να κάνω δήλωση για το δημοψήφισμα για να μην καταρρεύσουν οι τράπεζες

O Bενιζέλος «αδειάζει» τον Παπανδρέου: Αναγκάστηκα εγώ να κάνω δήλωση για το δημοψήφισμα για να μην καταρρεύσουν οι τράπεζες
Τις δραματικές στιγμές της Συνόδου Κορυφής των G20 στις Κάννες, τον Νοέμβριο του 2011, που περιγράφονται στο βιβλίο του Ισπανού πρώην πρωθυπουργού Χοσέ Θαπατέρο, θυμάται ο Ευάγγελος Βενιζέλος σε σχετική τηλεφωνική συνομιλία που είχε με τα «Νέα».

Ο δημοσιογράφος των "Νέων" Γιώργος Παπαχρήστος καταγράφει σήμερα στη στήλη του στην εφημερίδα την συνομιλία του με τον αντιπρόεδρο και Υπουργό Εξωτερικών της κυβέρνησης, ο οποίος βρίσκεται στο Λονδίνο, όπου μεταξύ άλλων η συζήτηση έφτασε στο... μείζον περιστατικό με τον τότε πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, και την επιμονή του για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, τη στιγμή που οι Ευρωπαίοι ηγέτες τον... απειλούσαν ευθέως, στην περίπτωση που δεν άλλαζε τη σχετική απόφασή του.

«Θυμάμαι καλά αυτό που του είπα εγώ: Πρέπει Γιώργο να προχωρήσεις σε μια δήλωση άμεσα, για να αναιρείς τα περί δημοψηφίσματος, πριν φτάσουμε στην Αθήνα. Όπως θα θυμάστε, η δήλωση αυτή δεν έγινε, με αποτέλεσμα να αναγκαστώ εγώ να την κάνω. Στις 5 το πρωί, φτάνοντας στην Αθήνα, για να μην καταρρεύσουν οι τράπεζες που θα άνοιγαν σε λίγες ώρες», σημειώνει χαρακτηριστικά ο Ευάγγελος Βενιζέλος στη σχετική τηλεφωνική επικοινωνία του με τον Γιώργο Παπαχρήστο.


Πηγή: O Bενιζέλος «αδειάζει» τον Παπανδρέου: Αναγκάστηκα εγώ να κάνω δήλωση για το δημοψήφισμα για να μην καταρρεύσουν οι τράπεζες | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/132591#ixzz2lxvWD7WM