Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Το Τανγκό των Χριστουγέννων... Καλημέρα!



Στίχοι: Ελένη Ζιώγα Μουσική:Γιάννος Αιόλου
Μια στιγμή για πάντα


Πάντα εσύ του πόθου μου είσαι το νησί 

Πάντα η χαμένη μου πατρίδα είσαι εσύ στη ξενιτιά μου η μονάκριβη ελπίδα 
Πάντα ο θάρρος στο χαμό μου η αμμουδιά στο γυρισμό μου και στη δίψα το νερό μου είσαι εσύ
 Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμήσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό 
Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα Πάντα εσύ η επόμενη μου θα'σαι η γη εκεί που δεν υπάρχει τέλος ούτε αρχή Εκεί που η κάθε μου πληγή θα'ναι κέρδος
 Κι όλα θα έχουν γίνει ένα μες στο φως ανεστημένα κι για πάντα ερωτευμένα όλα εκεί 
Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμήσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει 
Χίλιες θάλασσες θα ανοίξω χίλιες μοίρες θα νικήσω κι όταν θα σε συναντήσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό 
Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα 
Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει κι ο καιρός μας πολεμίσει τι μπορεί να μας χωρίσει πόση αγάπη πως να σβήσει 
Χίλια σύμπαντα θα ενώσω χίλια θαύματα θα δώσω κι όταν δίπλα μου σε νιώσω θα'ναι μια στιγμή για πάντα αγκαλιά στο Θεό Πάντα σε ένα τάνγκο για δυο μαζί για πάντα μαζί για παντα