Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΛΕΜΟΚΑΠΗΛΟΣ

Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας η απόφοιτος του Χάρβαρντ για να καταλάβεις πράγματα απλά. Όπως, ότι μας έχουν περικυκλωμένους οι κομπλεξικοί. Αργόσχολοι ρεμπεσκέδες, ανύπαρκτοι χαφιέδες και αιώνιοι τυχοδιώκτες και νεκροθάφτες των ονείρων του κοινωνικού 
ιστού. Το ότι τα έχουνε καλά μόνο με το νεκρό εαυτό τους, μόνο σαν νεκροθάφτες έχουνε υπόσταση. Σ’ αυτό το χρονογράφημα μ’ όλους αυτούς θ’ ασχοληθώ.

Ήσυχος άνθρωπος εγώ από τα γεννοφάσκια μου ήμουνα. Ήσυχος και Ειρηνικός. Τώρα σε πόλεμο με βάλατε, και πόλεμο θα έχετε. Κάθε είδους βία θα γεννάω εναντίον σας, και μάλιστα θα το ευχαριστιέμαι. Για ποιους μιλάω; Λίστα ολόκληρη έχω κάνει, διάβασε παρακάτω και θα δεις.

Και πρώτα –πρώτα πόλεμο με τους πολιτικούς, που έκλεψαν αυτά που μου υποσχέθηκαν, και τον επί σαράντα χρόνια κατατεθειμένο τίμιο ιδρώτα μου. Με τους νεόπλουτους που πάτησαν επί πτωμάτων, παίζοντας «δηλωτή» στη πλάτη μας, με τραπουλόχαρτα κάρτες πιστωτικές τραπέζης, και συνεχίζουν να βολτάρουν στην ίδια γνωστή τους διαδρομή, «άρπαξε ότι βρεις και κρύψε να ’χεις».

Πόλεμο με τους Δημοσιογράφους και τα μέσα ενημέρωσης, που θέλουν να μου κάνουν πλύση εγκεφάλου, πως είναι είδηση το τι χρώμα βρακί φοράει το κάθε καρακιτσαριό, που με τον α η β τρόπο βρέθηκε στην επικαιρότητα. Με τους εκδότες των εφημερίδων, που απ’ το πολύ το γλείψιμο, σιχαίνεσαι στα χέρια να τις πιάσεις, από την κιτρινίλα και τα σάλια τους.

Με τους «Μανατζαραίους της παρακμής» που μ’ ένα τίμημα φτηνό, το παίζουν αυθεντία στην ποιότητα, και με κοιτούν με βλέμμα αλλήθωρο μήπως και «αλλαξοπιστήσω» και πάψω να μιλάω για τα αρνητικά της κοινωνίας.

Με τους Πατέρες της αδράνειας, αιτίας που η κρίση όλο βαθαίνει. Μ' αυτούς που δεν γνωρίζουν τον εαυτό τους, και τους πειράζει που κάποιοι άλλοι τον γνωρίζουνε καλά.

Με του διαδικτύου τα ερπετά, που βάζουν στη κοινωνική δικτύωση, ως ένδειξη προφίλ την τύφλα τους και που παρακαλάνε για ένα Like στη κάθε ανοησία τους. Μ΄ αυτούς που τους ρωτώ πότε θα γίνουν άνθρωποι, και αποφεύγουν συστηματικά να απαντήσουν.

Όλους αυτούς δηλώνω μ’ άκρα επιθετικότητα, ότι θα ήθελα πολύ να τους λιανίσω. 

Και μέχρι να’ ρθει αυτή η πολυπόθητη στιγμή, εγώ οπλίζοντας το παιδικό μεράκι μου, θα τους στοχεύω κατακούτελα με ποιήματα, θα τους πυροβολώ εν ψυχρώ με τα γραφτά μου.
Τώρα σε πόλεμο με βάλατε και πόλεμο θα έχετε.Σας το υπόσχομαι αυτό.

* Άτομο που δημιουργεί ψύχωση πολέμου. (Λεξικό- iSchool)

Μπούτιβας Κώστας - Καστρινός
zeidoron
http://www.triklopodia.gr/2014/01/blog-post_8828.html#.Utv1VRBYnIU